Splošni pogoji poslovanja

Splošni pogoji poslovanja spletne trgovine MELLIFERA.SI so sestavljeni v skladu z Zakonom o varstvu potrošnikov (ZVPot) in na podlagi priporočil Gospodarske zbornice Slovenije ter mednarodnih kodeksov za spletno in elektronsko poslovanje.

Splošni pogoji poslovanja urejajo način delovanja spletne trgovine MELLIFERA.SI (v nadaljevanju “MELLIFERA”), ki jo upravlja Bojana Vrviščar s.p., Šentpavel 20, 1261 Dobrunje (v nadaljevanju “ponudnik”), pravice in obveznosti ponudnika in obiskovalcev spletne strani MELLIFERA.SI ter uporabnikov, ki izvršijo preko spletne strani MELLIFERA.SI nakup (v nadaljevanju: “kupec”).

Ponudnik:
Bojana Vrviščar s.p. 
Šentpavel 20
1261 Dobrunje
Davčna št.: 42603625 
Matična št.: 6657389000

Spletna trgovina MELLIFERA.SI omogoča nakup visoko kakovostnih izdelkov blagovne znamke Linija MELLIFERA (v nadaljevanju: “blago”) na enostaven, hiter način po vsej Sloveniji po dostopnih cenah.

Dostopnost informacij na spletni strani MELLIFERA.SI

Ponudnik se zavezuje, da bodo kupcu vselej dostopne naslednje informacije:

  • identiteta ponudnika (ime in sedež podjetja, številka registra),
  • kontaktni podatki, ki uporabniku oziroma kupcu omogočajo komunikacijo s ponudnikom,
  • bistvene značilnosti blaga,
  • pogoji, stroški in možni načini dostave blaga,
  • jasno in nedvoumno določene cene in razviden prikaz, ali že vsebujejo davke in stroške dostave,
  • možni načini plačila,
  • časovna veljavnost ponudbe ter pogoji in roki za odstop od pogodbe,
  • pojasnilo postopka ob pritožbi, vključno z vsemi podatki o kontaktni osebi.

Naročilo, potrditev prejema naročila, preveritev in potrditev naročila

Ko ponudnik prejme naročilo poslano s strani kupca, kupcu nemudoma potrdi sprejem naročila. To ni potrdilo, da je blago na zalogi ali da se je pričela vršiti odprema blaga, ampak le obvestilo kupcu, da je ponudnik prejel naročilo in da je stekel postopek preveritve dobavljivosti blaga .

Po preveritvi dobavljivosti ponudnik pošlje kupcu potrdilo naročila s povezavo v e-pošti s podatki o roku in izvedbi dobave. Kupoprodajna pogodba med ponudnikom in kupcem je sklenjena v trenutku, ko ponudnik pošlje po spletu potrditev naročila s strani kupca.

Cena

Vse cene na spletni strani so v evrih in so dokončne, ker ponudnik ni zavezanec za DDV.

Vse cene v spletni trgovini so cene izdelkov in ne vsebujejo stroškov dostave. Vse cene veljajo samo za elektronsko naročilo izdelkov prek spletne trgovine. Cene veljajo v trenutku oddaje naročila in nimajo vnaprej določene veljavnosti. Cene veljajo v primeru plačila z objavljenimi možnimi oblikami plačila. Slike izdelkov so ilustrativne in nujno ne odražajo v celoti dejanskega stanja ponudbe.

Zaradi narave poslovanja preko svetovnega spleta se ponudba spletne trgovine Linija MELLIFERA spreminja in ažurira hitro in pogosto. Kljub izjemnemu trudu pri zagotavljanju najbolj ažurnih in točnih podatkov ponudnika v spletni trgovini MELLIFERA, se lahko zgodi, da je podatek o ceni ali dobavljivosti napačen. V tem primeru, ali v primeru, da se cena oz. status dobavljivosti spremeni med samo obdelavo naročila, bo ponudnik kupcu omogočil odstop od nakupa oziroma mu ponudil najboljšo možno rešitev, ki bo šla v obojestransko zadovoljstvo.

Varstvo potrošnikov

Ponudnik prodaja blago prek spletne strani MELLIFERA.SI izključno potrošnikom. Zaradi specifičnosti in omejenosti blaga lahko kupec naroči z enim naročilom do največ 15 kosov istega izdelka. Večja naročila sprejemamo po dogovoru in preko e-pošte.

Ponudnik ima pravico zavrniti spletno naročilo. O tem po lastni presoji odloča Bojana Vrviščar s.p. za Linijo MELLIFERA. Zavrnitev naročila mora biti obrazložena in mora ponudnik o tem nemudoma obvestiti kupca.

Način plačila, dostava in stroški dostave

Plačilo blaga kupljenega v spletni trgovini MELLIFERA.SI je mogoče po povzetju ali prek sistema varnega plačevanja PayPal.

Vse izdelke kupcu dostavlja partner za distribucijo paketov Bojana Vrviščar s.p. (v nadaljevanju: «dostavljalec») na kupčev naslov, ki je naveden v naročilu.

Cena dostave je vidno označena ob vsakem naročilu, saj je odvisna od števila naročenih izdelkov oz. teže same pošiljke. Pri nakupu v vrednosti 50 EUR ali več, pa stroške dostave (embalažo, pakiranje, transport, poštnino) nosi ponudnik.

Rok dostave naročenega blaga je načeloma 2 – 3 delovne dni. V kolikor blaga ni na zalogi, ponudnik o tem obvesti kupca in se s kupcem dogovori o dobavnem roku.

V primerih, ko ponudnik pravočasno in v skladu s pogodbo odpravi naročene izdelke, ni odgovoren za prekoračen rok dostave pogodbenega izvajalca dostave.

Dostava blaga

V primeru dostave s strani dostavljalca je naslovnik dolžan prevzeti blago na naslovu, kot ga je sam izbral v postopku nakupa, pod pogoji, ki jih določa dostavljalec.

Kupec oziroma naslovnik je dolžan ob prevzemu preveriti količino in kvaliteto blaga.

Kupec se izrecno zavezuje, da se, zaradi kasnejše dostave blaga ali drugačnega načina dostave blaga, odpoveduje drugim načinom za povračilo nastalih stroškov, plačane kupnine in plačanih stroškov dostave blaga, kot so na primer odškodninski zahtevki v obliki civilnih tožb in podobno, obdrži pa vse ostale minimalne pravice v skladu z določili 23. in 24. člena Zakona o varstvu potrošnikov. Vse izdelke, ki so na zalogi, dostavimo v 2-3 delovnih dneh po prejemu Vašega naročila. Ob sobotah, nedeljah in praznikih odpreme blaga ne izvajamo.

Odstop od naročila

Kupec lahko po oddaji elektronskega naročila v 24 urah odstopi od naročila na podlagi obvestila o odstopu na elektronski naslov info@mellifera.si.

V skladu z Zakonom o varstvu potrošnikov (ZVPot) lahko naročeno blago, kupljeno po pogodbi na daljavo (kamor spada tudi nakup preko interneta), brez razloga vrnete. Pravico do dostopa od pogodbe kupec uveljavlja tako, da v roku 15 dni od prejema blaga pisno sporoči ponudniku na naslov info@mellifera.si, da odstopa od pogodbe, ne da bi mu bilo potrebno navesti razlog za svojo odločitev. Šteje se, da je sporočilo pravočasno, če je oddano v roku. Kupec mora nato najkasneje v 30 dneh po sporočilu o odstopu od pogodbe vrniti blago originalno zapakirano, v nespremenjeni količini in nepoškodovano ter še neuporabljeno podjetju Bojana Vrviščar s.p., Šentpavel 20, 1261 Dobrunje. Stroške vračila blaga plača kupec. Pošiljk z odkupnino ne sprejemamo.

Vračilo kupnine

Če odstopate od naročila, vam po prejemu blaga in ugotovitvi, da je to nepoškodovano, v nespremenjeni količini in še neuporabljeno, skladno z zakonom vrnemo vsa opravljena plačila. Stroške vračila blaga pri odstopu od naročila krije kupec. Denar vrnemo takoj, ko je to mogoče, najkasneje pa v 15 dneh po prejemu sporočila o odstopu od naročila ter vrnitvi blaga. Kupec ob vračilu blaga pošlje tudi račun za blago in osebne podatke ter transakcijski račun kamor želi, da se vrne plačilo.

Zavrnitev naročila

Spletna trgovina MELLIFERA.SI lahko naročilo za katerega ugotovi, da ga pod navedenimi pogoji in podatki, s katerimi razpolaga, ne more izvesti, zavrne.

Hranjenje naročila

Oddano elektronsko naročilo oz. kupoprodajna pogodba je shranjena na sedežu podjetja. Na zahtevo potrošnika le-ta kopijo naročila prejme na elektronski naslov oz. na fizični naslov, ki je naveden v naročilu. Zahteva se lahko poda na naš e-naslov info@mellifera.si ali pisno na sedež podjetja.

Reklamacija

V Linija MELLIFERA skrbimo za kakovostne proizvode. V primeru, da ste prejeli izdelek, ki ne ustreza vašim željam ali potrebam, ga bomo nadomestili z drugim ali vam na vašo željo vrnili denar. Nepoškodovanega, neuporabljenega in v originalni embalaži ga lahko vrnete v roku 15 dni od nakupa na naslov: Bojana Vrviščar s.p., Šentpavel 20, 1261 Dobrunje in vrnili vam bomo vaš denar. Možnost vračila ne velja v primeru, da je bila originalna embalaža ali varnostni pečat odstranjena oz. izdelek uporabljen.

Vračilo poškodovanih pošiljk

V primeru, da je poštni paket, s katerim je kupec prejel naročene izdelke, fizično poškodovan, v njem manjka vsebina ali kaže znake odprtja, mora kupec sprožiti postopek reklamacije pri Pošti Slovenije. To storite tako, da paket prinesete na najbližjo pošto v enakem stanju, kot ste ga prejeli (ne da bi karkoli dodali ali odstranili) ter izpolnite reklamacijski zapisnik. Skupaj s Pošto Slovenije bomo poskrbeli, da bo reklamacija rešena v najkrajšem možnem času.

Odgovornost

Bojana Vrviščar s.p. ni odgovoren za posledice uporabe izdelkov, kupljenih prek spletne trgovine MELLIFERA.SI, ki nastanejo zaradi uporabe, ki ni v skladu z navodili za uporabo teh izdelkov. Vsa vsebina na spletnih straneh HTTPS://MELLIFERA.SI je informativne narave in uporabna zgolj kot vir splošnih informacij ter ne more nadomestiti posveta z zdravnikom ali farmacevtom.

Bojana Vrviščar s.p. ni odgovoren za motnje v poteku storitve, ki so posledica ravnanja uporabnika (npr. računalnik, okužen z virusi) ali ponudnikov poti oziroma infrastrukture, ki jo uporablja storitev spletna trgovina MELLIFERA.SI (npr. izpad delovanja medmrežja).

Bojana Vrviščar s.p. deluje v skladu z veljavno zakonodajo in v vsakem trenutku skrbi za uporabnike in kupce. V morebitnih sporih si po svojih najboljših močeh prizadeva za sporazumno rešitev. Vsako morebitno pritožbo lahko kupec naslovi na objavljene kontakte.

Bojana Vrviščar s.p. za Linijo MELLIFERA se v vsakem trenutku po svojih najboljših močeh trudi zagotavljati ustrezni slikovni material, opise in navodila izdelkov. Kljub temu so fotografije izdelkov v spletni trgovini MELLIFERA.SI simbolične, dostopni tekstovni materiali pa informativne narave. Kupec oziroma uporabnik mora pred uporabo prebrati in upoštevati navodila, priložena določenemu izdelku.

Na morebitne napake nas lahko uporabniki v kateremkoli trenutku opozorijo, za kar jim bomo v spletni trgovini MELLIFERA.SI iskreno hvaležni.

Pritožbe in spori in uporaba prava

Ponudnik spoštuje veljavno zakonodajo s področja varstva potrošnikov. Po vseh močeh se trudi izpolnjevati svojo dolžnost vzpostaviti učinkovit sistem obravnavanja pritožb in določiti osebo, s katero se v primeru težav kupec lahko poveže telefonsko ali po elektronski pošti. Uporabnik (kupec) se v primeru težav lahko po pomoč obrne in ali odda pritožbo na naslove elektornske pošte info@mellifera.si. Postopek obravnave pritožbe je zaupen.

Ponudnik bo v petih delovnih dneh potrdil, da je prejel pritožbo in sporočil uporabniku (kupcu), kako dolgo jo bo obravnaval ter ga vseskozi obveščal o poteku postopka. Ponudnik si bo prizadeval po svojih najboljših močeh morebitne spore rešiti sporazumno. Če sporazumna rešitev spora ne bo dosežena, je za reševanje vseh sporov med ponudnikom in uporabnikom (kupcem) izključno krajevno pristojno stvarno pristojno sodišče v Ljubljani. Ponudnik in uporabnik (kupec) kot udeleženca v elektronskem poslovanju medsebojno priznavata veljavnost elektronskih sporočil na sodišču.

Za te Splošne pogoje poslovanja in za vse spore med ponudnikom in uporabnikom (kupcem) velja in se uporablja slovensko materialno in procesualno pravo, pri čemer se ne uporabljajo pravila mednarodnega zasebnega prava, ki bi odkazovala na uporabo kateregakoli drugega prava.

Za vsa razmerja ter za pravice in obveznosti, ki niso urejene s temi Splošnimi pogoji poslovanja, se smiselno uporabljajo določila Obligacijskega zakonika, Zakona o elektronskem poslovanju na trgu, Zakona o varstvu osebnih podatkov in Zakona o varstvu potrošnikov.

Spremembe splošnih pogojev poslovanja

Ponudnik lahko v primeru sprememb predpisov, ki urejajo poslovanje spletnih trgovin, varstvo podatkov ter druga področja, ki so v zvezi s poslovanjem spletne trgovine ponudnika, in v primeru sprememb lastne poslovne politike spreminja in/ali dopolnjuje te Splošne pogoje poslovanja, o čemer bo vsakič seznanil uporabnike na primeren način, kamor šteje zlasti obveščanje prek spletnih strani MELLIFERA.SI. Vsakokratne spremembe in/ali dopolnitve Splošnih pogojev poslovanja začnejo veljati in se uporabljati z iztekom osemdnevnega roka od objave sprememb in/ali dopolnitev. Če je sprememba in/ali dopolnitev Splošnih pogojev poslovanja nujna zaradi uskladitve s predpisi, lahko izjemoma te spremembe in/ali dopolnitve stopijo v veljavo in uporabo v krajšem času.

Bojana Vrviščar s.p. posluje v skladu z Zakonom o elektronskem poslovanju na trgu (ZEPT) in na njegovi podlagi sprejetimi predpisi.

Pomembno

  • Ko vračate izdelek v reklamacijo ponudniku, morate priložiti kopijo računa.
  • Naslov za vračilo blaga ponudniku je Bojana Vrviščar s.p. za Linijo MELLIFERA, Šentpavel 20, 1261 Dobrunje.
  • Stroške pošiljanja vedno krije pošiljatelj, razen če je v naprej dogovorjeno drugače. Pošiljk z odkupnino ne sprejemamo.

Želimo vam prijetne in ugodne nakupe v naši spletni trgovini.

Vaša MELLIFERA.